• Award winning company

  • 30-day money back guarantee

  • 5 million+ orders shipped & 170,000 customer reviews

Toimitusehdot

 Alla ovat toimitusehdot koskien tilauksia, jotka on tehty Mobile Fun -sivustolla. Tilatessasi Mobile Funilta hyväksyt kyseiset ehdot.

Kaikki sivustollamme olevat kuvat on jäljennetty antaen mahdollisimman tarkan kuvauksen tuotteesta. Otathan huomioon, että mallit voivat hieman vaihdella, johtuen suunnittelun ja tuotannon vaihteluista.




Hyväksytyt maksutavat

Turvallisuuteen liittyen, ole hyvä ja katso yksityisyyslausuntomme.

Koko maksu on otettu aikaan tilaus, kuten toimitus.

Korttimaksuissa hyväksymme seuraavat:

  • Visa
  • MasterCard

Huom. Emme hyväksy American Express -kortteja..

PayPal - PayPal-maksusta ei koidu ylimääräistä veloitusta. Huomioithan, että tilatessa tuotteita, jotka ovat sillä hetkellä loppu varastosta, koko maksu veloitetaan PayPalilta tilaamisen yhteydessä.

Sivun yläreunaan



Tuotteiden ostaminen verkkosivuiltamme

Toimituskulut lasketaan kassalla, kun olet valinnut haluamasi toimitustavan.

Yritämme olla tarkkoja hinnoista ja saatavuudesta jokaisen tarjoamamme tuotteen kohdalla. Ponnisteluistamme huolimatta, satunnaiset tuotteet sivustoillamme voivat olla väärin hinnoiteltuja tai antaa virheellisen saatavuustiedon. Varmistamme tuotteen hinnan tilaustasi hyväksyttäessä, ja ilmoitamme, mikäli tuotteen oikea hinta on korkeampi kuin maksamasi hinta, joten voit päättää haluatko perua tilauksen vai tilata tuotteen korkeammalla hinnalla.

Voimme muuttaa minkä tahansa tuotteen hintaa missä tahansa vaiheessa ennen kuin asetat tilauksesi. Jos tilaamasi tuotteet ovat lippuneet varastosta, lähetämme asiasta sähköpostin, jotta voit halutessasi perua tilauksen. Yritämme parhaamme mukaan arvioida mahdollisen toimitusajan. Nämä arviot ovat kuitenkin riippuvaisia monista tekijöistä, joihin meillä ei ole vaikutusmahdollisuutta. Toimitusajat ovat siis arvioita, eikä niitä tule ottaa huomioon sopimuksena.

Sivun yläreunaan



Tilauksen peruuttaminen

Voit peruuttaa sopimuksesi Mobile Funin kanssa 7 arkipäivän kuluessa toimituksesta (alkaen seuraavana päivänä tavaran vastaanottamisesta). Ohjeet perustuvat kuluttajansuojalain (etämyynti) ohjesääntöön 2000. (DSR)

Sinun tulee ilmoittaa Mobile Funille kirjallisest käyttäen yhteydenottolomaketta.

Jos tilauksesi on jo matkalla tai olet jo vastaanottanut sen voit ottaa yhteyttä samalla yhteydenottolomaketta.

Olet vastuussa tavaran palauttamisesta uudelleen myytävään kuntoon omalla kustannuksellasi, paitsi jos tavarat ovat viallisia tai väärin kuvattuja.

Tavarat eivät saa olla käytettyjä, ja niissä pitää olla mukana kaikki niihin kuuluvat osat. Pakkaus ei saa olla vaurioitunut. Huomaathan, että mikäli nämä edellytykset eivät täyty, emme voi hyväksyä palautustasi. Tilaus hyvitetään 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksestasi.

Suosittelemme käyttämään lähetysmenetelmää, joka korvaa lähetyksen yhteydessä kadonneet tai vaurioituneet lähetykset arvokkaampien tuotteiden osalta.

Varmistathan, että pakkaus on tieukasti kääritty ja pakattu. Emme ole vastuussa yksilöistä, jotka ovat vaurioituneet kuljetuksen aikana.

Kaikki palautettavat tuotteet on merkittävä selvästi ‘Returned Item’


Sivun yläreunaan

Viivästynyt/kadonnut toimitus


  1. Jos et ole saanut tilaustasi 15 työpäivän kuluessa lähettämisestä, sinun on ilmoitettava asiasta heti Mobile Fun asiakaspalveluun.

  2. Jotta voimme lähettää sinulle uuden tilauksen, on ilmoitus oltava tehty asianmukaisesti ja ajallaan

  3. Vaadittaessa rahallista hyvitystä, on ilmoitus kadonneesta toimituksesta palautettava täydellisenä ennen, kun ilmoitus voidaan hyväksyä.

  4. Ilmoituslomake lähetetään sähköpostiosoitteeseen, joka on annettu tilauksen yhteydessä. Se on täytettävä kokonaan, ja palautettava kyseiseen osoitteeseen.

  5. Mikäli ilmoitus ei ole perillä 10 työpäivän kuluessa, voit joutua vastaamaan alkuperäisen lähetyksen kustannuksista.

    • Kun korvaava tuote on vaadittu ja ehditty lähettämään, tämä tullaan veloittaamaan aiemmin valitsemallasi maksutavalla.
    • Mikäli rahallista hyvitystä on vaadittu, mutta ilmoitus ei ole tehty tiettynä aikana, hvyitystä ei käsitellä.

  6. Maksu hyvitetään, kun ilmoitus on käsitelty, mutta 20 arkipäivän kuluessa ilmoituksen vastaanottamisesta. Lomakkeiden, jotka saapuvat 11. – 20. arkipäivän aikana, käsittelystä peritään 20 % lisämaksu, joka veloitetaan tilauksen yhteydessä valitulta maksuvaihtoehdolta. Tämän jälkeen tulleet lomakkeet hylätään.

  7. Toisen lomaakkeen voi pyytää Mobile Funin asiakaspalvelusta.

Sivun yläreunaan



Vaihto- ja palautusoikeus

Vaihtaaksesi tai palauttaaksesi tilaamasi tuotteen:

Käytä yhteydentottolomaketta kertoaksesi meille, minkä tuotteen haluat vaihtaa tai palauttaa.

Ole hyvä, ja lue alla olevat palautusehdot.

Sivun yläreunaan



Palautusehdot

Mobile Funissa uskomme, että tulet olemaan tyytyväinen ostokseesi. Jos kuitenkin, haluat palauttaa jonkin ostamasi tuotteen, ole hyvä ja lue alla olevat palautusehdot.

Vialliset tuotteet – palautus 30 päivän sisään

Jos tuotteet ovat viallisia saapuessaan, sinulla on 30 kalenteripäivää aikaa ilmoittaa meille viasta saadaksesi täyden hyvityksen tai vaihto-oikeuden (huom. yritysasiakkaille sovelletaan eri myyntiehtoja), muuten palautus käsitellään valmistajien takuuehtojen mukaisesti (katso alla).

Suosittelemme postipalvelua, joka antaa todisteen toimituksesta ja vakuuttaa kadonneet tai vahingoittuneet tavarat. Palautettavat tuotteet eivät ole meidän vastuullamme, ennen kuin ne saapuvat takaisin meille.

Paketin on oltava enintään 50 x 30 x 30 cm ja painaa alle 10 kg.

Tavarat on palautettava alkuperäisissä pakkauksissaan kaikki varusteet ja asiakirjat mukaan pakattuna. Kun olemme varmistaneet vian, annamme korvaavan tuotteen tai täyden hyvityksen alkuperäisen maksutavan kautta. Testaamme kaikki reklamaatiotuotteet, ja jos teknikkomme toteavat, että palautettu tuote ei ole viallinen tai sitä on käsitelty väärin, voimme lähettää tuotteen sinulle takaisin (tietyissä tapauksissa viat täytyy diagnosoida valmistajan kautta ennen kuin sijaistuotettaa voidaan myöntää). Tässä tapauksessa voit olla vastuussa palautuskuluista.

30 kalenteripäivän ylimenevistä palautuksista annetaan vain korvaava tuote.

Tarpeettomat tuotteet – palautus 30 päivän sisään

Sinulla on oikeus palauttaa tarpeettomat tavarat 30 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta ja me palautamme maksetun hinnan tuotteista sekä alkuperäiset toimituskulut, jotka olet maksanut. Olet itse vastuussa palautuskustannuksista.

Suosittelemme postipalvelua, joka antaa todisteen toimituksesta ja vakuuttaa kadonneet tai vahingoittuneet tavarat. Palautettavat tuotteet eivät ole meidän vastuullamme, ennen kuin ne saapuvat takaisin meille.

Paketin on oltava enintään 50 x 30 x 30 cm ja painaa alle 10 kg.

Jos palautat meille tuotteen, joka ei ole myynti kunnossa pidätämme oikeuden palauttaa tuotteen sinulle takaisin tai veloittaa uudelleenvarastointi-maksun *

Valitettavasti emme voi palauttaa, korvata tai vaihtaa tiettyjä tuotteita, jos sinetti/pakkaus on rikki tai auki. Tämä koskee laitteen ohjelmistoja, akkuja sekä muisti- ja media-kortteja. Langattomat tai langalliset kuulokkeet ovat myös poissuljettu, kun huomataan, että korvanappi on ollut käytössä. Tämä johtuu täysin hygieniasyistä. Näytönsuojia ei voida palauttaa, kun suojakalvo tartuntapuolelta on poistettu.

Korvaavat tuotteet & maksuhyvitys

Soveltuvin osin vaihto- tai vaihtoehtoiset tuotteet käsitellään niin pian kuin mahdollista, mutta huomioithan, että käsittely voi kestää jopa 10 työpäivää tuotteesta riippuen. Jos tuote on loppunut varastosta, toimitetaan se heti, kun on tuote on saapunut varastoon.

Jos olet oikeutettu hyvitykseen, palautamme maksun hyödyntäen maksutapaa, jota käytit alun perin maksaessasi tilausta. Huom: On omalla vastuullasi ilmoittaa meille muutoksista kortin tiedoissa tai mikäli sinulla ei enää ole kyseistä tiliä käytössä. Hyvitysten käsittelyssä voi kestää jopa 30 päivää. Palautukset luottokortille tehdään samalle luottokorttille, jota käytettiin alkuperäisessä tilauksessa*..

*Nämä ehdot eivät vaikuta lakisääteisiin oikeuksiin.

Sivun yläreunaan



Valmistajan takuu

30 päivän jälkeen palautetut vialliset tuotteet käsitellään valmistajan takuun mukaan, ja lähetämme ne valmistajalle korjausta tai vaihtoa varten.

Kaikki valmistajien takuuseen kuuluvat korjaukset ja vaihdot on ilmoitettava täyttämällä yhteydenottolomake. ja palauttamalla tuote Mobile Funiin. Liitä mukaan tilausnumerosi, jotta palautuksesi käsiteltäisiin viipymättä.

Sivun yläreunaan



Epäonnistunut toimitus

Syyt voivat olla seuraavat:

  • Vastaanottaja on ollut poissa
  • Ei vastausta
  • Osoite puutteellinen
  • Osoite saavuttamattomissa
  • Osoite tuntematon
  • Kieltäytyminen
  • Ei tilattu

Jos jokin edellä mainituista syistä on sovellettavissa sinun tilaukseesi, sinua tullaan tiedotettamaan epäonnistuneesta lähetysyrityksestä sähköpostitse ja tarvittaessa varmistamaan toimitusosoite.

Syyt 1 & 2 - Kustannukset uudelleenlähetyksestä tulevat sinun vastuullesi ja tilaus lähetetään 48-72 tunnin sisään ilmoituksesta, ellei toisin ilmoiteta.

Syyt 3-5 - Kustannukset uudelleenlähetyksestä tulevat sinun vastuullesi ja tilaus lähetetään osoitteen vahvistamisen jälkeen.

Syyt 6 & 7 - Mobile Fun ei tee lähetykselle mitään ennen kuin asia on vahvistettu vastaanottajalta. Mikäli vastausta ei kuulu 30 päivän kuluttua alkuperäisestä lähettämisestä tilauksesi hävitetään ja kierrätysmaksu peritään tililtäsi.

HUOM:

  • Mikäli toimitusosoite on vaihtunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 48 tunnin kuluessa joko sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.
  • Uudelleenlähetyksestä veloitetaan asianmukainen korko alkuperäisen toimitustavan mukaan.
  • Kierrätysmaksuissa sovelletaan ko. tuotteen vaatimaa kierrätysmaksua.

Sivun yläreunaan



Tarjouskoodit

  • Tarjouskoodit ovat voimassa vain verkossa ja ne on merkittvä ostoskoriin saadakseen alennuksen.
  • Tarjouskoodia ei voi käyttää yhdessä muiden tarjouskoodien kanssa.
  • Kaikilla kupongeilla lunastusarvo on 0.001c, eivätkä ne ole siirrettävissä tai luovutettavissa.

Sivun yläreunaan



Antamasi tiedot

Tämä koskee kaikkia tietoja, joita meille annat, esimerkiksi rekisteröinnin tai tilauksen yhteydessä.

  • Annat meille luvan käyttää, säilyttää tai muutoin käsitellä henkilötietojasi, kuten nimeäsi, sähköpostiosoitettasi, puhelinnumeroasi ja osoitetietojasi, siinä määrin kuin on tarpeen viimeistelläksemme tilauksesi sekä käsitelläksemme mahdollisia meille osoitettuja tiedusteluita, jotka tulevat eri osastoiltamme, kumppaneiltamme, osakkailtamme tai alihankkijoiltamme.
  • Jos päätät ostaa tuotteita verkkosivustomme kautta tai annat muuten henkilökohtaisia tietoja itsestäsi, saatamme hyödyntää tietojasi kerätäksemme tietoa ostokäyttäytymisestä. Jos lähetät meille henkilökohtaiseti vastauksen esimerkiksi sähköpostitse saatamme kerätä nämä tiedot henkilökohtaiseen kansioosi. Kaikkeen keräämämme tietoon viitataan näissä toimitusehdoissa “Henkilökohtaisina tietoina”.
  • Klikkaamalla Aseta tilaukseni -painiketta suostut liittymään uutiskirjeen postituslistalle, ellet poista valintaa tilauksen yhteydessä.
  • Sivun yläreunaan



    Sopimuksen syntyminen

    Täyttämällä ja lähettämällä sähköisen tilauslomakkeen hyväksyt nämä toimitusehdot ja teet ostotarjouksen Mobile Fun Limitedin myymistä tuotteista. Ostotarjouksen hyväksyminen meidän puoleltamme on täyttynyt, kun lähetämme vahvistuksen tuotteiden lähetyksestä sähköpostitse tai kun tilaamasi tuotteet on lähetetty, riippuen kumpi tapahtuu aikaisemmin. Jos jostain syystä tilauksesi on hylätty ja maksu on jo veloitettu, teemme täyden hyvityksen välittömästi. Mitkään saman tilauksen tuotteet, joita ei ole lähetetty tai joita emme ole vahvistaneet lähettämällä vahvistusviestiä sähköpostitse tai tekstiviestillä, eivät kuulu sinun ja Mobile Fun Ltd:n väliseen sopimukseen..

    Sivun yläreunaan



    Vilppi

    Mobile Fun Limited ei hyväksy tuotteiden tilaamista vilpillisin keinoin. Kaikki vilpillinen toiminta raportoidaan asianmukaisille viranomaisille. Huomioithan, että Internetin IP-osoitteet tallennetaan tilauksen yhteydessä.

    Sivun yläreunaan



    Ikä

    Tilatakseen Mobile Funista alle 18-vuotiaalla on oltava vanhemman tai huoltajan suostumus tähän. Myös kaikissa antamissa tiedoissa on oltava vanhemman tai huoltajan suostumus. Kortinhaltijan on oltava paikalla antamassa tietoja tilausta tehdessä, kun tilaaja on alle 18-vuotias.

    Sivun yläreunaan

Loading

Ole hyvä ja odota

Sulje
Näytä kaikki